hosta!

Fyfan, igår kväll tog jag Cocilana (stavning) & vid 7 kröp jag ner i sängen & somnade..(eftersom jag nästan inte sovit något natten söndag måndag) vaknade vi 6 i morse och hostan va tillbaka, jag höll på att kvävas ärligt talat & gick upp och tog lite cocilana och somnade om, hostan försvann igen. Vaknade till runt 10 snåret sen dess har jag kollat på kl varje timme ungefär, så vid 14 klev jag upp.. idag ska det flyttas saker till lägenheten, det ska vara tomt här tills nästa helg.. :) Jag undrar hur jag ska få ner mina saker till mamma, antar att det får bli en massa väskor med saker i, haha! eller så får hon komma hit & hämta mig och sakerna...för Findus & Polly ska ju med neröver också!


Aktuellt just nu;
- Flytta, packa, rensa gammalt skrot.
- klippa mig & göra slingor.
- Köpa nya saker tills vi åker utomlands.
- Ringa veterinären, ska öronmärka Findus & Polly.
- Fylla i massa jävla papper ang saker hit & dit.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback