Hammarstrand vs Västerhaninge

Jag har tagit en break i allt flyttande, jag orkade inge mer :P
Ikväll ska jag jobba 16 - 20:30, härligt. Ledig i morgon & jobbar söndag.
I morgon ska vi åka till stan, vi ska handla lite inför våran resa den 21 november :)
Jag ska köpa en ny resväska tror jag, vill ha en rosa ;) men vi får väl se...
Lite linnen & sånt ska jag också köpa, jag fattar inte vart alla min kläder tar vägen?
Men antar att det blir så när man just nu för det mesta har allt i en resväska, ena veckan i Hammarstrand och nästa i Västerhaninge and so on..precis som när jag va liten...för det är så det känns, ungefär. (men denna gång är det iallafall frivilligt) Nåväl, ska ta & krypa ner framför tv'n en stund & ladda batterierna för ikväll!



Saknar denna tjej & allt tokigt vi hittar på ibland.. ;-)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback