godmorgon

Jag fick ingen sovmorgon i morse, inte som det känns iallafall.. Har varit vaken till&från sen kl halv 9e!!
En riktigt sovmorgon är fan till 12 för min del, menmen. Kanske får pröva i morgon istället?
Jag ska packa idag, eventuellt köra bort lite saker som inte ska med varken ner till Sthlm eller till andra lägenheten. Gud va skönt det ska bli, att få rensa bort sånt man inte ska ha kvar. Just nu känns det som om jag har skrot ÖVERALLT.. Men aja, det kan hända att jag har det.. men nu ska det bort :) 
Kan ändå inte fatta, hur jag ska få plats med allt i en 2a och vad ska med ner till Sthlm och inte?
Jag tror mamma får komma upp & hämta mig & de saker vi ska ha, tror de blir bäst så. 

Idag eller i morgon ska jag till tandläkaren & byta tid, samtidigt som jag måste kolla med arbetsförmedlingen när jag skulle vara där på möte...(mitt minne suger) hursomhelst, nu ska jag tvätta..IGEN.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback