Dumbom, det finns ingen annan, mitt hjärta nästan stannar...

......jag kommer alltid göra allt för dig!

Sitter här med den där jobbiga känslan i magen igen, jag gillar det inte.
Tur jag har emma att prata dessa problem med, tack för att du finns Emocore <3
Tänk att min söta lilla lillasyster har vuxit & blivit en sån klok tjej?
Att de små ljusa lockarna, knubbiga lilla magen & de oskyldiga lilla leendet har växt upp & blivit motsattsen?
Haha, ja det är faktiskt så :)
Jag trodde faktiskt aldrig att emma skulle bli såhär, att hon skulle bli den människa jag
skulle kunna luta mig emot när allt kändes tungt. Den människa jag ser upp till, den människa vars mod jag önskar att jag själv hade? Det skulle ju vara tvärtom? Det va ju jag som skylle skydda henne från allt det onda, det va jag som skulle hålla om henne när hon va ledsen...osv!
Men oftast är det alltid tvärtom och jag skulle inte kunna leva mitt liv utan denna fantastiska lilla människa <3
En syskonkärlek såå stark, starkare än alla andra band som finns. Emma, det är du&jag mot världen.






Nåväl, hemma igen...
Har bytt däck på bilen (fick hjälp) varit med farfar & hälsat på Östjämten (hästen våran)
Åååh vad han har blivit vacker, ska slänga in lite bilder senare.
Nu sitter jag bara & väntar....


Vet du kan förstå....
Tror det finns en högre plan för oss två.
Känner när vi ser på varann, hur du håller i min hand.
Värme som sätter mig i brand och jag känner hur du glöder min vän,
passionen och kärleken de växer med den.
Kan vara mörkret där ljuset kommer sen.
Svårt att ta farväl, svårt att va isär.
Önskar mitt hjärta, önskar du vore här.
Jag önskar du vore här.



PUSS PÅ ER!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback