söndagkväll..

Jobbat idag 7-16, det gick väldigt bra faktiskt :) Känns kul att jobba på när dagen flyter på bra och att man jobbar med rätt människor såklart ♥ ... Om en stund ska jag hoppa in i duschen och ta en låång dusch och sen ska jag mysa i soffan framför en film antar jag, fanns inge intressant på tv'n ikväll ändå.
Jag funderar även på när jag ska åka neröver..just nu känns de som om jag kan skita i allt och stanna här & snöa inne i vinter..hatar dessa svackor & tankar som bara gör mig...galen hela tiden!

Jag vill känna dina trygga armar runt mig när jag lägger mig på kvällarna.
Jag vill att de där vackra leendet ska le åt mig, jag vill att de där fina ögonen ska se mig.
Jag vill känna din underbara doft runt omkring mig, vart jag än är.
Jag vill andas samma luft som du, jag vill vara dig nära..hela tiden!

 Jag tycker så mycket om dig 


Kommentarer
Petra

Jag tycker du ska stanna här en stund till :) Så kan vi mysa lite! Jag blir ju kvar ett tag, innan jag vet hur de slutar för min del. Puss iallafall!



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-10-25 @ 21:35:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback