det är dags för mig att säga godnatt.

Jag tänkte låta datorn få vila lite medans jag kryper ner framför tv'n en stund.
I morgon jobbar jag, 7-12 fast på blå..Det ska bli skitskojj, va skitlänge sen jag jobbade på den sidan, plus att jag ska få jobba med P. för vi går tillsammans i morgon! :) wiihoo!

Bjuder på lite kvällsbilder :)

en liten tjuvkik på "the new me"



haha, den här satte vi upp på kylskåpet hemma hos pappa & lotta idag :D



Torkel & Findus i min säng



undra varför vi är så röd om kinderna? :)



Jag på ett hotell i Solna, måste vara Sthlm's finaste hotell..
Man ser ut över Råsunda <3




 

Nääe..godnatt! ;)




Kommentarer
Denise

Klart du ska chansa att åka ner! Du har ju din mor där trots allt, också om du längtar hem är det bara att packa väskan och fara hem till Gulldalen igen :)



2009-10-30 @ 08:10:34
Marie

Jag förstår känslan.. "Tänk om.."

Men, du är fortfarande ung, du har ju hela livet framför dig. Jag måste säga, inte alls för att vara otrevlig eller elak, men eftersom du vill till Stockholm, och alltid pratat om det. Då kanske inte F är rätt för dig iaf? Eftersom du ändå är beredd att lämna och gå vidare?



Hammarstrand finns alltid kvar, kanske F gör det oxå? Man måste få utforska världen, och vill inte han göra det med dig så tycker inte jag du ska stanna här för Hans skull.



Satsa på dig själv, tänk enbart på vad som gör dig lycklig. Fungerar det inte, då har du iaf försökt.



Mer än så kan du inte göra.



Blogg: http://varlensbasta.blogg.se/
2009-10-30 @ 09:12:33
Jannice

Jag känner igen din oro..jag har också varit där.. Jag brukar tänka att alla äventyr man tar sig för, är en spännande resa. De misstag man råkar göra på sina äventyr, är erfarenheter i slutänden.

Stick iväg du gumman!! :-) Du kan alltid åka tillbaka..när du tröttnar på äventyren! ;-)

Kramar!!



Blogg: http://jannicejarpe.wordpress.com
2009-10-30 @ 21:38:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback