°• tell me that you need me.

Idag har jag inte gjort nått alls nästan, legat framför tv'n och gosat med Polly är precis vad min torsdag har gått ut på....än så länge! Polly verkar trivas här nere, hon myser med oss hela tiden, spinner och sover. Hon har även fått varit ute en liten stund idag, men det regnade så hon ville nog inte vara ute så mkt. Just nu ser jag henne ifrån vardagsrummet, hon ligger och sover i handfatet inne på toaletten.. gullehöna!

Just nu väntar jag på att mamman ska komma hem ifrån jobbet, emma är redan hemma men hon har en kompis/pojkvän/kk med sig hem så jag vill inte vara med dom. lalalalalaaaa..


Egentligen finns det bara 2 anledningar till att jag är här nere nu, kanske är det dumt av mig att tro..

Kommentarer
Denise

Erkänn att du tycker det är lite skönt att komma ifrån Hammarstrand en stund? :) Om inte annat kommer du ju komma underfund med att du vill bo i Hammarstrand nu när du är där nere, det är ju också positivt! Eller hur? Lycka till - kram



2009-11-05 @ 19:25:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback