i mina ögon

...är du alltid vackrast.

Jahopp, i mitt liv händer det rätt mycket nu faktiskt. I morgon ska jag packa till min resa neröver och sen ska jag fixa lite i gamla lägenheten (jag vet INTE vart jag ska göra av allt) har lixom hela köket där med saker, resten är tomt iallafall. Jag orkar inte, jag har nått i kroppen som gör att jag inte orkar nått..vill bara sova, HELA tiden.
Igår mina vänner, gick jag & la mig redan kvart över 7 och sov tills i morse halv 6, låg då vaken till 10 över 7 sen somnade jag och steg upp vid 11. I lördags deckade jag redan innan kl 23? Idag skulle jag faktiskt ut och gå en sväng, men jag orkade bannemig inte. Jag tror jag vet varför allt är som det är, vi får se om det blir bättre snart.

Det va sorgligt idag när jag kom på jobbet, D. har (hade) skåpet bredvig mig och nu hade hon rivit bort hennes namn som stod på skåpet och jag fick bara en sån sorglig känsla...kommer vi aldrig mer står där och prata?
kommer vi någongång jobba tillsammans överhuvudtaget?  Ja, inte bara D & jag..utan alla andra vikarier också!
I morgon ska jag tömma mitt skåp, och lämna tillbaka nyckeln & riva bort mitt namn..det känns faktiskt...tungt!

Kommentarer
Denise

Hah, vad gullig du är :) Du märker saker du! Jag tyckte det kändes rätt skönt att få rensa ur och lämna tillbaka nyckeln. Känner mig bara lurad på det där stället ändå så! Kraam



2009-11-03 @ 08:21:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback