godmorning.

Idag har jag massa energi, klev upp kl 7 och gjorde kaffe åt mamman och te åt mig själv, klädde sedan på mig och tog en promenad, dock inte så lång, men runt 30-35 min iallafall. Ska sedan ut & gå mera för ska hämta Sebastian efter skolan och det är en bit att gå :)
Jag ska strax hänga tvätt och plocka undan lite, kolla när E & T har tänkt kliva upp.
Jag har öppnat balkongdörren för att få in lite luft, ska städa upp efter S som sovit på soffan i natt.
Ska bränna en ny skiva & duscha. Ja... jag har det jag gör såhär på morgon kvisten :)
Gud så skönt det är att vara uppe tidigt... NU har jag tyvärr inte tid längre!


Slänger upp en låt som jag & D. brukade poppa i jobb-bilen!


Kommentarer
Denise

Haha, jajamän! Full volym klockan 7.20 på lördagmorgonen ;)



2009-11-11 @ 09:18:23
Denise

Jo, det känns ju att nånting hänt armen. Igår hade jag ont, men idag är det lite bättre. Fast svag på nå vis ändå..



2009-11-11 @ 10:17:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback