fredag-idag!





Jag har faktiskt nästan nyss klivit upp, jag ska ta & hoppa in i duschen alldeles strax.
Om jag får bestämma kvällen så kommer denna kväll bli...toppen!
Men jag får ju aldrig som jag vill, så  jag får väl nöja mig med det lilla ;-)
Mamman ska ut med jobbet så jag ska väl möta dem på Ribby Pizzan sen, usch...jag får kalla kårar av det egentligen.. För det som hände där sist, va det värsta jag varit med om i HELA mitt liv.. :(

Emma har gått och mött Sebastian så de kommer nog hem alldeles strax också...Härligt med fredagar!
Jag kanske uppdaterar mera sen, eller sååå i morgon!!!

byebye baby!


Kommentarer
Paulin

Hihi..! Ja de är himla lik! Kom gärna över nån dag och träffa dem, om du vill..du är ju trots allt farmor! ^^



Blogg: http://pauerlajn.blogg.se/
2009-11-13 @ 13:13:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback