åter igen en sömnlös natt?

Allt började så bra, jag fick iallafall sova 2 timmar =/ Men nu sitter jag här, igen. Linda skickade en invite till mig så nu har jag spotify också, tacktack :D Haha, att jag klarade mig utan det förut? det är ju skitkul :P
Har ni hört Michael Jackson's låt Maria (you were the only one)? sååå bra :D
Jag har ALLTID, då menar jag ALLTID otur. För så fort jag ska göra nått, åka iväg, festa, fyller år eller vad som helst.. så dyker det alltid upp problmem, typ finnar, mens eller munsår. OCH NU HAR JAG FÅTT MUNSÅR, inför resan! Fyfan vad leds jag blir ibland..

Hopp...Så ska Z-lyften åter varsla folk, fyfan va jävla skit. Jag kan inte mer än hålla tummarna. 



♥ Jag kan inte annat än hoppas nu ♥  


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback