koka soppa.

Sitter här i pyjamas byxor och en stor skön tröja, kokar soppa just nu så jag ska fara och sola runt 4a eftersom att det var upptaget innan.. =) men det gör mig ingenting.. Ikväll ska jag vara med Petra hade jag tänkt, hon måste hjälpa mig med en sak.. Mohha!

Snart är det kryssningsdags hoppas att Håkan jobbar...ni vet han på färjan?
Han är ju såå jäkla cool, eller hur? =) Jag skulle kunna bo ombord på en sån båt.
Jag älskar verkligen den "kulturen", att åka färja är bland det bästa jag vet..
Vi ska ha kul, vi ska ha sååå jävla kul <3



Maj är en jobbig månad för mig, iallafall i slutet av maj..
usch, jag vill glömma alltihop. Men jag KAN bara inte..
men de kanske har en mening det också? att jag ska minnas..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback