Stulen!

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Maria Therése Lilian Lindén Gradin
Smeknamn:
Mia
Låt som när du är ledsen sörjer till?
To love you more - Celine Dion
Beroende av: min bil, mina djur, mina vänner.
Vem behöver du mest just nu: Sebastian
Vad tror folk om dig?(förutfattade meningar); Vet inte, men både goda & onda saker.
Stämmer det? Ibland, ibland inte. 
Vad säger du för att imponera på någon? Inget, jag är mig själv..oftast! 
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, jag gillar inte falska & stela männiksor.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, jaa! :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Ring mig!
Var bor du?
I Hammarstrand
Trivs du där: Ja det gör jag, men ibland längtar jag bort..
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl:
Oftast cider & sprit, någon öl ibland...gillar inte vin!
Brukar du bli för full: När jag väl dricker, ja oftast.
Vad har du för mobil operatör:
Halebop.
Är du allergisk i mot något:
Falska människor, men inget annat!
Har du haft sex idag:
Nope.
Nästa mål i ditt liv: Gå ner i vikt. 
Hur svarar du i mobilen:
Mia
Vem ringde du senast? Petra
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Mayvons svordommar när jag alltid lyckas lura henne att jag är Petra ;)Antal timmar sömn inatt: typ 10 :P
Sov du ensam:  Nej.
Brukar du komma i tid: Oftast..
När mår du bra: När det är sommar & sol, med en kall cider, musik och vänner
När blev du fotad senast: länge sen..
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Det beror väl helt & hållet på vems fötter det är ?
Vad saknar du:
en speciell gammal vän!
Hade du en bra kväll igår: Ohja, kollade på film med F.
Rakar du benen: Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika, men oftast runt 23-01.
Är du blyg? Jaa
Sysslar du med någon idrott: Hmm..nääe :P
Vill du hellre ha mail än brev:
Brev är ju roligare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Har du spytt offentligt: Ja...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ingen aning :S
Är du nöjd med ditt liv: Nääe, egentligen inte!
Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon:
Jobbar kvällen och säkerligen sover hela fm.
Vad är det värsta du vet? vara bakis, spindlar, bråk, krig, idioter.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika..
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Vet faktiskt inte
Vad längtar du till?
SOMMAREN :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag hoppas då de :)
Vad är det finaste du fått? har fått mycket fint, jag har bla fått fina syskon & vänner.
Hur gammal är du: 20
Tycker du om någon just nu:
Ja.
Om fem månader: ingen aniiiing..
Gröna eller röda äppeln: Både och
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Petra, Magda eller F.
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag:
halv 12
Har du sovit i din egna säng inatt: jaa
Har du strumpor på dig nu:
nej
Är det okej att gråta: Absolut
När grät du senast: I.....förrgår?
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa massa kläder, fettsuga mig och köpa en ny bil! :)
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på, allt ifrån 9 till 12 
Har du piercing: Öron, näsa, tunga.
Vill du gifta dig: Kanske..
Vill du ha barn: Ja, flera stycken.
Är du bra på att laga mat:
Ja, vill jag så.
Är du flygrädd: Nääe
Hur vig är du: inte alls..
Är du musikalisk? inte direkt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Mjukglass med noisette
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi:
Ja, det är på gång. jag försöker lära mig..:P
Vad äter du helst när du ser på film:
  grönsaker (paprika & gruka) och dipp
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej
Har du tandläkarskräck:
 nej, har aldrig haft 
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls!
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: många gånger
Biter du på naglarna: har efter 15 år nu äntligen slutat..för gott? vet inte... hoppas
Röker du: Ibland
Hur ofta tränar/motionerar du: När jag känner för de..
Senaste låt du hörde: Sandra - Maria Magdalena

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback