stay with me honey, stay with me.


Du gav mig styrka när jag var längst ner,
var mina ögon när jag inte kunde se.
Du var den som gav mig tröst,
såg till så att jag inte föll omkull.
utan höll mig stående, lutad mot ditt bröst.

Du hindrade mig från att falla isär,
lovade att du alltid skulle finnas där.
Endast du har fått min kyla att bli till hetta,
stal mitt hjärta utan att jag märkte det.
Ändå tackar jag dig tusenfalt för detta ?

Men om du lämnar mig nu är jag ingenting, nej..
Du förstår, jag kommer inte klara mig utan dig
Utan dig dör blomman som växt upp ur asfalt
Du hittade mig när jag var vilse
och utan att du visste det, blev du mitt allt

I en sista vädjan för att du ska stanna kvar


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback