kattmat..

Sagt och gjort så åkte vi till labbis och hade en heldag där, med grillning & pimpling.
Jag fick 23 abborrar & F. fick 17 , - hejja hejja Mia ;D
-  så nu har vi kattmat ett tag framöver iallafall : )

Va väl hemma runt halv 7 & då tog vi ett varmt bad, vilket var jätteskönt eftersom att jag var blöt om fötterna så jag frös som en tok.. Så nu har vi mojsat ner oss i soffan med lite gotta, vi ska se på filmen; Parfymen.
Igår på Time köpte jag 4a st filmer och igår kollade vi på; Frostbiten. En konstig film, men helt okej..dock dåligt slut..

Vi hörs världen, ska kolla på filmen nu ^^

Kommentarer
Helena

Låter som ni haft en toppendag!



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2009-03-29 @ 22:24:49
Denise

Jaså? Härligt :)



2009-03-30 @ 14:06:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback