inte rätt.

Bara för att jag lever mitt liv på ett sätt, så är det aldrig så att jag sagt att det är det rätta sättet.
Jag har mycket i mitt liv, som gör mitt liv bra, men det finns mycket i mitt liv som jag saknar för att det ska bli bättre.
Det är inte så att jag vill byta ut något, men kanske bara lägga till lite.. Jag tror att alla saknar något i sitt liv, även om det bara är något litet.. Jag har alltid fått höra; man ska inte sörja det man saknar utan glädjas åt det man har..
Det stämmer, till en viss del iallafall.



Sen till detta, tror ni att människor kan förändras? Och kan man ge människor "en andra chans" flera gånger...?
Jag VET att man kan förändras, jag vet tex att jag INTE är samma person som jag var när jag var 15-16 år, det jag gjorde då skulle jag kanske aldrig göra om idag och det jag gör idag skulle jag kanske vägra göra då.. 
Ni som tror ni känner mig; tänk om. Man kan inte döma människor man kände för flera, flera år sen för som sagt.. människor förändras, ibland till det bärre och tyvärr ibland till det sämre. För ett tag sen, umgicks jag med en person som jag nästan flydde för förut, jag rent utav hatade mig själv för att jag inte kunde inse själv hur h*n skadade mig, utan att alla runt omkring berättade det för mig och sen dess har jag alltid försökt tagit avstånd för detta.. För vem vill bli sårad, medvetet? Jag verkade ju uppenbarligen vilja det.. Men nu när vi ses, jag kan möta dennes blick med ett leende, för vi har förändras.. Även om h*n kanske inte gjort det, så har jag det för nu tillåter jag inte mig själv att trampas på lika lätt som då..  Det som smärtade mig så hemskt kan jag nu kontrollera och le åt.. Härligt! =)
Alla borde ge det "onda" en ny chans, det kan faktiskt komma nått bra ur det.............om vi har tur.

Kommentarer
Sandra

Tack tack säger edvin :)



Blogg: http://sandrabergvall.blogg.se/
2009-03-11 @ 15:57:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback