Fredagen den trettonde.

Igen....? Nåväl, ikväll ska min andra hälft komma hit och vi ska faktiskt dricka ikväll..För det var sååå länge sen.
Säkert påsk på hotellet - 08, ja.. det var nog då jag drack "ordentligt" sist.. (just, man kanske inte ska skriva detta i +loggen.. är det inte så att arbetsgivare kikar in här och kollar nu förtiden? Men då kan jag passa på att skriva att mellan augusti & december var jag ledig 2-3 helger, så nu borde jag banne mig få ha kul för en gångs skull.. och just nu jobbar jag i princip varannan helg, så nu är det min tur) SKÅL! 


Jobbat idag och när jag kom hem, myste jag ner mig i soffan som vanligt.. Men tog ett täcke med mig denna gång..
åååh, mysimys. =D. Btw, Maggie... NU har JAG samma problem som du & L. hade i eran lägenhet... Jag får INTE upp mitt sovrummsfönster...suck!

Föresten, i år ska jag gå på yran.. Så det så!
- slänger upp lite bilder sen yran 2005 så länge..






Kommentarer
Petra

Jag undrar fortfarande hur jag kunde gå runt med dom där kläderna. Fyfan så tragiskt.



2009-03-13 @ 18:19:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback