En ny vecka

med nya möjligheter.

Idag är det måndag, alltså; "idag ska jag börja banta" dagen..paaah! nu tänker jag mina vänner inte säga de, utan vi får se vad som händer denna vecka helt enkelt..
Ikväll blir det jobb, 16 - 20:30 , ska antagligen åka ut..känner det på mig :P
Just nu är jag jävligt trött och slut, jag skulle behöva semester känner jag..
Har jobbat allt mellan 110 - 165 timmar i ett helt år nu så jag börjar faktiskt vilja ha liiite semester, bara en vecka skulle göra mig pigg igen. inte så mycket tycker ni, men det tycker jag. eftersom att ibland jobbar man korta dagar med många i sträck, det känns som om man alltid är på jobbet.. Ja, ni som själv jobbar där förstår mig... ; )

Nääe, man kanske ska ta och göra sig klar, fara förbi syster & kika ? :D
Iofs så skulle hon vila en stund, men jag kanske kan komma ändå... (A)
Jag får väl plinga på tills hon öppnar helt enkelt.


Nåväl, vi hörs!

Kommentarer
Petra

I love you, asshole! <3 Tack för skjutsen! ;)



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-03-30 @ 21:20:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback