bad day.

Ännu en dag har passerat och jag har tillbringat ännu en dag på soffan & framför tv,n.
Har försökt fått tag på en vän, men det är ju nästan alltid omöjligt.. iallafall om man heter Mia =P
kors i taket...hon svarade diirekt ;).. wiihoo!

I morgon blire jobb, ända tills på måndag. *pust*
men sen börjar jag ju på mitt nya schema, eller ja...på måndag.
Så då blir det ungefär var tredje helg. Vilket passar mig alldeles utmärkt..
Och i övrigt ser schemat kanon ut, hihi!

H. frågade mig idag om jag ville ta förarbeviset för snöskoter, visst vill jag det.
Men inte i helgen som hon skulle göra :( för givetvis jobbar jag ju.. som ALLTID då det är något.
Men jag får väl höra efter när det är nästa gång, för jag ska ha ett. : )....nångång!

Hejpahejpa.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback