- mina ögon är inte de första som gråtit.

Kom hit, kom hit... snälla kom.

Efter 2 timmars tv tittande, så tänkte jag nu ta & tvätta lite.
Har så mycket tvätt nu igen, hur gör jag?
Jag tar en liten paus, så kommer jag snart igen :)


7 minuter senare...
Sådärja, då var den maskinen igång och torktummlaren går för fullt.. härligt!
Har även tvättat sängkläder idag, så mina gäster får lägga sig i nytvättade sängkläder istället för nytyättade sängkläder som blev nytvättade för flera månader sen..haha!
Ja, jag håller mina tummar nu på att de dyker upp som de lovat! Annars blir jag arg, mamma..

jag & min hårfärgning ni vet, jag funderar på rött (alltså inte knallrött) men ja. ni kanske fattar?
har nog aldrig haft det, eller jo..once! men läänge sen..
De flesta killar jag haft, har sagt att jag ska ha blont hår.. och de flesta tjejkompisar säger brunt..? VARFÖR?? ;D
Fast, just nu är jag ganska nöjd med mitt hår och jag ska nog bara färga utväxten, men att färga håret är nog det enda nöje jag har när det gäller mitt utseende, dock kommer det nog snart kosta mig mitt hår.. :( . va tråkigt för mig.
MEN NU KOM JAG PÅ, ÄR INTE ALLS NÖJD! :D det blir ju fanimej gult på kort och hur snyggt är det? fast... hur snygg är jag? det kvittar kanske ändå då.. (A)

Nääe, nu ska jag ta min Findus under armen & knata in till sängen..

Hon är nämligen den enda katt jag kan göra så med, stackarn.. hon får då utstå allt, min lillehöna! =)

Godnatt bloggvärlden, nu ska jag in i drömmarnas värld ^^.


Kommentarer
M.

Hehe ja ^^,



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2009-03-31 @ 10:54:42
Marie

Jag tycker iaf att du är jättefin i brunt hår =)



Blogg: http://varlensbasta.blogg.se/
2009-03-31 @ 22:12:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback