länge sen sist..

Nu ska jag ta och hoppa ner i badet, det var länge sen sist.
Idag har det varit en slappar dag för mig, J & J..vi har kollat på 3 filmer idag och käkat pizza, fast jag tog en sallad..
Ibland har jag karaktär (heter de så?) och det gillar jag..

Jag är faktiskt väldigt glad att ni kommit in i mitt liv,
 och det betyder såå mycket för mig att ni ställer upp och alltid tar emot mig med öppna armar..
Vad vore jag utan er? ♥





Det finns nog bara EN person här ute i världen, som aldrig skulle ifråga sätta mina val & mina handlingar.
Som aldrig skulle säga att jag gjort rätt eller fel, utan som skulle lyssna och förstå. - det är verkligen så!
Att ha denna person är som att ha en levande dagbok, väldigt praktiskt.
Jag tror inte riktigt denna person förstår hur mycket denna betydet för mig, men det är mycket, sjukt MYCKET!
Jag hoppas att min levande dagbok har många tomma sidor kvar....
 - för än har jag varken skrivit färdigt eller tänkt klart.


Godnatt världen!

Kommentarer
M.

Ah jo de ha ja också tänkt på, de är ju typ samma sak som vattenloppor/ekorrloppor



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2009-06-11 @ 00:07:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback