2:a juni.

Alltså bara en vecka kvar tills jag fyller 21, gud va tiden går fort. Jag va nyss 15 och körde runt på min vespa?
Vart tag tiden vägen ? jag vill inte längre... kan vi inte stanna världen såhär ett tag, bara ett litet? Jag hinner inte riktigt med.. gör ni det?
Jag blir 21, Emma, Simon & Linus FYLLER 15 ???? och Sebastian fyller 8:a... alltså va det 8a år sen jag började i 7:an, och det känns som...igår? Ångest kallar jag det här.. jag hinner verkligen inte med!
Jag är inte redo för vuxen livet.. eller så är det så att jag inte är redo att släppa det förflutna ?

Jag vet inte alls och det är de som stör mig så hårt!



Kommentarer
barret

lägg det gamla bakom dig och starta på nytt...

man kan alltid ha kvar minnen att skratta åt, men det är bra om man skaffar sig några nya att ha roligt åt tex detta med tåg...kommer du att garva åt om några år :) puss på dig sötis ;)



Blogg: http://famgranberg.blogg.se/
2009-06-02 @ 21:12:29
Melinda

Jag tycker också att tiden går för fort ;(



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-06-02 @ 23:08:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback