varje dag..

Nu ligger man åter här i sängen och funderar, men just nu så njuter jag bara av den renbäddade sängen och lukten av nytvättat ;-).. Det blev ingen enkel match det där med singstar, jag vann iallafall 2 ggr över Helena med "The one and only" & "Vi kan gunga" - men 2 ggr är iallafall 2 ggr ;-) Det kunde ha varit värre, jag kunde ha förlorat alla gånger..

Nu har jag kört lite med slidern igen, jag har blivit beroende av den. Ska bli kul och se om den gett resultat om cirkus 2 veckor ;-) Men visst märker jag av resultat..... en träningsvärkande mage.

Nu ska mina blå få sova tills de vaknar, bara de gör de innan 15.30 - för då börjar jag jobba.
Närå, ska upp tidigt i morgon & ta itu med lite småsysslor här hemma..



- han betyder allt & lite till för mig....

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback