måndag och en ny vecka.

Ja visst är det så, igår kväll började jag packa ner lite mera saker och tog även ner gardinerna i vardagsrummet & tvättade dem.. 

Sitter nu och äter lite lunch och funderar på vad jag ska göra ikväll, kanske packa ännu mera och ladda upp inför min K1:a i morgon ;-) Undra om det är nått bra på tv ikväll, förmodligen inte men ska kika iallafall..
2 ½ män och Bonde söker fru - Bröllopet.... det ska jag se!

Längtar tills mina paket kommer på posten;
* Paket ifrån Ellos (tunika & underkläder)
* Paket innehållande tårtdekorationer
* Paket ifrån fujidirekt
* Paket ifrån ginza

- det var nog allt ? :)
( Undra om man ens har råd med IKEA i helgen, haha! )

Nääe ni, nu ska jag gå och fortsätta med mitt.. Hörs senare!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback