min chans att vara ego.

I min blogg, skriver jag vad jag vill, hur jag vill och när jag vill..
Bara så ni vet..
NI kan inte komma & klaga, för det här är min sida med mina tankar.
Passar det inte er, så sluta läsa då, jag tvingar er inte direkt.

Jag är precis som alla andra, men att jag kanske vågar skriva om mina problem, min vardag osv.
Jag skirver inte i min blogg för att hela världen ska tycka synd om mig eller dylikt.
Jag skriver här, för att mina vänner & familjens skull,
Min syster, mina kusiner, min mamma och kompisar som bor långt ifrån
kan följa mig i mitt liv även fast det är ett avstånd på 60 mil...

Så de så!

Kommentarer
ämma<3

PRECIS, IN YOUR FACE BITCHES!



2009-01-19 @ 14:47:30
Jannice

Så det finns ännu idioter som tror att man skriver blogg för att folk ska klaga på en o lägga sig i det man skriver?! Jisses alltså, va e det för människor i vår närvaro egentligen? Precis! Du skriver, vad du vill, när du vill och hur du vill! Så det så!!



Blogg: http://jannicejarpe.blogspot.com
2009-01-19 @ 17:42:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback