längtar!

Den 28:onde ska jag eventuellt ner till Sundsvall (om jag är ledig)..
Fredrik fyller ju år den 2:a februari så jag ska ner och handla lite saker till hans födelsedag ;-)
Och får jag lägenheten, blir det en del shoppande till den också..
Jag känner mig lite bättre nu, men det är lite. Har flyttat mig ifrån sängen till soffan och det är alltid nått.
Btw, så hatar jag denna soffa. Sitter man vanligt i den, domnar alltid arslet bort. Såå hård är den.
Jag hoppas på en ny soffa, snart..mycket snart!





Hmm, i morgon är det kurs på kommun huset som gäller. Vilket jag egentligen inte känner för att gå på, inte efter allt man har fått höra med detta "Time Care System"..... Suck!
Sitter nu & väntar på att Fredrik ska komma, så jag äntligen får nån att prata med.
Det är så himla tråkigt att vara hemma ensam, jag tycker det är bland det tråkigaste som finns.
Därför gillar jag att jobba, för där är det alltid folk och det finns alltid nån att prata med.
Även om en del har glömt bort det inom loppet av 2 minuter, hihi!
Just nu kollar jag på Bones och väntar på att Trollkarlens hemligheter ska börja kl 21:00 på 5:an.
Appropå de, fan va lätt lurad man är (iallafall jag)... Vissa saker är ju så jävla enkla, att man lixom missar det.
Någon som såg sist? allt hängde typ på en ring han hade, den va magnetisk...
Omöjligt när man inget vet, men ursimpelt när man vet..
Nått som jag är nyfiken på, är det klassiska ring tricket.. Ni vet, 6 ringar som helt plötsligt sitter ihop med varandra..?
Hoppas det kommer med :) haha!

Nääe, nu ska jag dricka lite mera vatten...

hejpahejpa

Kommentarer
Helena

Skönt att du känner dig lite piggare!

Själv har jag Anja hemma från dagis nu när magsjuke-epedemin går. Jag vill INTE att hon ska få det. Blev inget av kräkningen hon fick ur sig i fredags.

Ses vi på Kullstaskolan strax före halv sju på torsdag?



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2009-01-19 @ 09:02:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback