ibland undrar man...

Vilka som är ens riktiga vänner, skulle vara kul och veta.

Jag vill just nu, helst av allt bort ifrån denna by.. Eller nääe, jag skulle vilja skicka bort alla idioter som bor på denna by.
Men idioter bor det iofs kanske överallt, men då skulle man inte ha med dem att göra på samma sätt som idag kanske?
Jaja, man slutar aldrig förvånas över vad en del "människor" är kapabla till..
Som en grej i sommras; jag umgicks ibland (läs 3 ggr) med en gammal kill-kompis och till slut, vad kommer fram...?
JO, att vi ligger med varandra, typ ute i skogen osv?.... Amen hallå?Är ni idioter hela högen eller???
... Visst, sjunka lågt kanske jag kan göra i vissa fall, men detta??
JAG SKULLE ALDRIG SJUNKA SÅ LÅGT ATT LIGGA MED NÅGON ANNAN SÅ LÄNGE JAG HAR POJKVÄN!!!

Sure
, jag kanske inte heller är världens bästa människa; men det jag gör fel.... berör oftast ingen än mig själv!


Kanske lika bra att jag lägger mig och sover nu, innan jag slår sönder hela datorn..

godnatt och så hoppas vi på ett gladare inlägg i morgon..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback