en stulen lista!

Vad heter ni? Maria & Fredrik
Hur träffades ni? Sågs på z:a lyften i början av aug - 05 & träffades i slutet av aug samma år på hotellet ;-)
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 år och 4a månader och 10 dagar ;-) (har varit avbrott ibland också)
Är ni förlovade? Japp.
Bor ni ihop? Hmm, svår fråga. Så gott som..
Har ni barn? Nope.
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var Fredrik ;-)
Vem är äldst? Fredrik
Vem fyller först på året? Fredrik
Vem är längst? Fredrik
Vem sjunger bäst? Fredrik, helt klart!
Håller ni i handen på stan? Ja, ibland!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nejnej..
Vad har ni gemensamt? Svår fråga, inte så värst mycket tror jag.
Blev du kär vid första ögonkastet? Både och..
Har ni någon speciell låt? Joo då, det finns..
Har ni stora framtidsplaner? Jag har.....
Har ni gråtit i varandras armar? Ja..
Har ni varit utomlands tillsammans? Yepp, Egypten april 06.
Vilket är ert bästa minne? Förlovningen tror jag...
Vem lagar bäst mat? Jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser  mest
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nääe..
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Både och, bodde ju hemma & i stan. hemma, max 6 km, stan ca 10 mil.
Blir du lätt svartsjuk? tyvärr, ja!
Ringer eller SMS:ar ni mest? han ringer & jag sms:ar.
Brukar nån av er prata i sömnen? Yepp, men inte jag! ;)

Kommentarer
Helena

Du är utmanad i min blogg!



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2009-01-11 @ 20:44:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback