en ny lägenhet!

Nu ska jag ringa & höra om en ny lägenhet i Gulldalen, dock bara en strörre eftersom att det är väldigt trångt hemma hos oss som vi har det nu! : ) Jag har kollat igenom fönsterna och lägenheten verkar ärligt talat kanon..
Jag hoppas jag får kika på den, för nu vill jag verkligen ha den! :-) Men vi får väl se hur det ser ut i resten av lägenheten, det som inte går att se utifrån så att säga. Jag har ju egentligen aldrig varit nöjd med den lägenhet jag har nu, ni som sett den kanske kan förstå varför, jag tycker lixom att den är så...konstigt! OCH DET ÄR DEN..
Men eftersom att denna är tom och ingen har visat nått intresse så borde ju jag få den, eller hur?!

Men förstå, om jag får den nya lägenheten så kan jag ju iallafall garantera att jag ska shoppa gärnet på IKEA när jag fått denna lön.
Vi har pratat om en ny soffa, eftersom att den jag har nu ärligt talat suger. Kanske kan ställa in den i "gästrummet" sånafall, för det är ju inge fel på den så... den är bara inte gjort för att ha i ett tv-rum.
åh, vad jag önskar att jag fick flytta. Nog för att jag kommer sakna min lägenhet på ett vis, men nu får jag ju sovrummet ut mot skogen istället för mot vägen. Så kanske jag slipper höra allt som sägs & görs utanför när jag vill sova.
Bara det är ett jätte +, sen finns det ju diskmaskin också, wohoo! ;-)
Kanske vi kan få bort lite bråk om vem som ska diska eller om vem som diska sist & vad? .....toppen sånafall! : )

Nu är min rast alldeles strax slut så jag ska ta och kila vidare... Enjoy!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback