En del funderingar i mitt nya liv.

Nu är min första tatuering hittad, denna ska jag göra först.
Inte för stor och tar inte alltför lång tid att göra.
& jag har alltid gillat hjärtan..
Ska kolla nästa gång jag åker till stan om mains ruin (stavning) har någon tid framöver ;-)




Och sen funderar jag på att klippa mig, vill testa något nytt.
Denna frisyr gillar jag, men inte min sambo.
Hans vilja är ibland starkare än min, haha!
För han säger såhär: "du kommer ångra dig"
men tänk om jag inte gör det då, utan blir supernöjd?
- jag får tänka lite till ;-)


Kommentarer
Petra

NEJNEJNEJNEJ, du ska inte ha kort hår



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-01-11 @ 20:28:39
M.

Haha. Den där bilden har jag klippt ihop och jag klippte den för ett år sedan ;)

En jävligt skön frisyr! Skit i vad fredrik säger!



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2009-01-11 @ 23:16:17
Paulin

Jag tycker att du ska känna efter själv hur du vill ha håret :) klippte också sån där frisyr i maj nån gång, men sen i mitten av sommarn rök ju nästan allt hår..;) och hår växer ju ut, väldigt snabbt. Växer som ogräs, det märker man när man har kort hår! :P Så jag säger, GO for it! Tror att du skulle passa skitbra i den där frisyren :)



Blogg: http://pauerlajn.blogg.se/
2009-01-12 @ 00:58:15
mia nipis

Ja jag tror fullt och fast på att du skulle passa i att ha håret så där .Tror nästan att Denise funderade på den förut Har nog sett den på hennes blogg . Klipp till bara . Sitt inte och fundera så mycket för då blir allt så TRIST .



2009-01-12 @ 10:31:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback