du får göra som du vill...

För det gör jag!


Jag älskar den nya lägenheten så jag hoppas bara att jag får flytta dit.
Jag hoppas de godkänner mitt intyg & mina lönespecifikationer.
Jag ska njuta varenda dag sånafall, kan detta vara början på det nya livet?
Iofs har jag ju redan börjat banta, men endå? ;)
Detta är större och jag kan känna mig friare, jag kan bjuda hem folk utan att behöva skämmas för
mitt lilla råtthål.. Katterna kommer ha större yta och lika så jag. Jag kan kanske hädan efter lägga mig i ett varmt bad när jag fryser! Och slippa ha kläder överallt för där finns det verkligen plats för allt jag har ;-)

Aja, nu ska vi ju inte ta ut segern i förskott, det låter för bra för att vara sant ännu..


Kommentarer
Denise

Japp, har inte så mycke prylar i mitt kylskåp. Särskilt inte på de två nedre hyllorna..



Blogg: http://dandersson.blogg.se/
2009-01-15 @ 19:46:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback