Blogg-svacka.

Dag 2 av mitt "nya" liv, måste erkänna att jag snart har haft mer "liv" än mina katter tillsammans : )

Jag har, både igår & idag använt mig av en såkallad Slider, man står på knä och skjuter fram & sen tillbaka,
precis som armhävningar, vilket betyder att jag har träningsvärk idag, men endå gjode 40 st : )
På fredag är jag ledig, vilket betyder att jag eventuellt ska åka skridskor eller skoter med F. - om han vill alltså.
I morgon blir det återigen jobb, fast på blå. Spännande att få komma tillbaka dit & se hur livet är där.
Trots att det är så nära, så vet man knappt nånting iallafall, så det blir roligt : )

Sitter just nu & funderar på hur jag ska göra, om jag ska göra några "sliders" innan jag hoppar in i duschen.
Helst skulle jag vilja ut & gå nu, men som ni kanske vet (eller inte vet) så är jag mörkrädd....haha!




Detta är för mig, kärlek starkare än alla band.
En pojke med större hjärta än de flesta på denna jord,
en pojke med de finaste leende en människa kan ha.
En pojke som föddes den 27 augusti, 2oo1.
Men som redan efter 1 timme tog min värld med storm.
(såg honom inte tidigare)
Han är vacker, unik och helt sagolik.
- min fina ögonsten Sebastian.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback