Angående kursen!

Jag ville egentligen bara gå därifrån under hela kursen, vilket öde!
Jag menar, systemet är väl helt okej att man kan lägga in dagar så att någon vet det så slipper folk ringa & inte få tag i någon en måndagmorgon klockan 7. Men via ett sms, hallå? Det är inte hållbart, iallafall inte vad jag tror.
Sen ska de stå lixom om man har körkort, deligering mm mm. Och behövs körkort så tar de inte in folk utan körkort osv.
Det som också suger är att man MÅSTE ha mobil, hon påstod att alla idag har mobiltelefon och att alla kan använda den, men det tror inte jag! Jag tror inte att vissa kan skicka sms och speciellt inte snabbare än oss ungdomar.
Fel system, fel system, fel system. Och hon som skulle hålla i det där verkade ju inte fatta nått alls.
Jag undrade vad vi skulle göra och hon svarade: byta lösenord..
och jag vet inte hur många gånger jag sa att jag va klar med de innan hon som sagt fattade att jag var klar.
Och bad då mig gi in på nått annat, men jag sa säkert 4-5 ggr att jag var klar... men hon verkade inte förstå!
Hahaha, aja! Jag får väl se om jag lägger mig tillgänglig.... 

Kommentarer
Sandra

Ja jag tycker också att de verkar bli ett puckat system.. De tänker inte som sagt på att ungdomar skriver kanske dubbelt så snabbt som de som är lite äldre på sms.. Nej fy, vars e allt på väg egentligen..



Blogg: http://sandrabergvall.blogg.se/
2009-01-20 @ 15:13:06
Sandra

Ngt jag funderat på är vad gör de om de inte finns någon som lagt sej tillgänglig eller om den som gjort det inte kan ändå?Kan ju va lättare att få in nån om man kan ringa o böna o be lite,så vikarien förstår att det är kris o säger OK bara för att va snäll lixom..?



Blogg: http://vastanalantbruk.blogg.se/
2009-01-20 @ 15:44:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback