my heart will scream for more

Även denna dag slutade med ett varm och skönt bad.. - jag älskar mitt badkar :D
I morgon ska jag ta det sista ur lägenheten, så jag kan städa där.
Sen hoppas jag att K. kommer hit och färgar mitt hår lite ;-) vore trevligt..

H, S & A va här en sväng ikväll och det är alltid lika trevligt.. :)
Få se nu då om vi får komma dit på fredag & sjunga lite... hihi^^.


Nääe, nu ska jag ta & klä på mig lite, iallafall till kvälls mys kläder och vänta på att Fredrik kommer tillbaka hit, han for hem & matade katterna en sväng. Kanske man ska ta på sig en sexig outfit, det är ju trots hans födelsedag..
..........eller så inte!! Han får nöja sig med mina raggsockar och en lång t-shirt ;-)



Hur jag än gör med mitt liv just nu, så skriker mitt hjärta efter mer...
Jag blir galen, jag orkar inte, jag vill bara slita ut de.
Stampa på de och ge det till nån som ändå bara kommer kasta bort de..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback