kan det vara så enkelt?

Pratade nyss med L. på msn och vi kom in på det här med min vikt, och hon sa att när hon har låg ämnesomsättning så går hon lät upp, torr i huden, lätt för att bli deppig, mensen krånglar osv.. Och det är ju precis detta jag upplever min situation också. Kan det vara så att jag har för LÅG ämnesomsättning? - ja kanske.. Och L. får tabletter mot detta också, så i morgon skulle hon ringa & boka en tid åt mig för läkarbesök (eftersom att jag bara har en mobil, dyrt & sitta i kö med mobilen) så kanske detta hjälper mig en bit på vägen? - jag hoppas det! Annars tillhör jag snart 500 kgs gruppen.. =P

Vi får se.. Nu fick ni verkligen följa med mig in i det privata..

Kommentarer
Sandra

Du har en utmaning hos mej!



Blogg: http://vastanalantbruk.blogg.se/
2009-02-23 @ 17:35:47
Paulin

Jag tycker att du är SKITduktig som verkligen kämpar! Hoppas att det ordnar till sig för dig nudå så att du får lön för mödan, det är du väl värd.



Japp, vi blir grannar om en vecka! :) Flyttar ju in i Evelina Borglunds gamla lägenhet. Jag, Anders, 2 vovvar och 2 katter...fullt hus! :P



Blogg: http://pauerlajn.blogg.se/
2009-02-23 @ 19:25:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback