jag överlevde...

Denna dag på jobbet, jag gjorde faktiskt inte så mycket och jag fattar inte varför jag ens for på jobbet idag.
Jag har mest klagat över ryggen, ni får ursäkta mig för de.
For till farmor & farfar efter jobbet och fick med mig två jättefina tavlor hem. - tack för de .

Kommer innanför dörren & möts av den goaste katten någonsin, det va ungefär som om hon varit ensam i flera veckor. sötnasan. Jag har ungefär bara en katt just nu, Ville & Torkel är ute....jämt! Jag ser dem ungefär 3 ggr i veckan om ens de.. De gillar verkligen att vara ute. Findus brukar oxå få gå ut, men då känner jag mig så ensam. haha! Hon är ju min lill-bebis hon! ;-)

Sambon skulle ut & provköra ny skotern idag, vilket betyder att jag kommer sitta ensam här under stora delar av de timmar som är kvar på detta dygn. Han måste ju få ut & köra ny pärlan innan det är dags för tävling på lördag i Vemdalen. *en puss till min söta älskling*



Mammas lilla prinsessa :D

Kommentarer
Petra

Jaaaaaa, de suger! Hur går de med ryggen?



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-02-11 @ 19:09:32
Petra

äääsch, ska jag flytta igen ,inom den närmsta framtiden som de ser ut nu, så ska jag bort från hammarn.. tackar nog nej till gulldis =)



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-02-11 @ 20:03:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback