en bra dag.

Nu är denna dag snart slut och i morgon jobbar jag igen, trevligt tycker jag :)
Idag har Fredrik fått lite paket & 2 tårtor. Den ena bakade jag igår kväll och den andra fick brödbiten stå för :)
Alarmet ringde 04:35 i morse, då gick jag upp och fixade fram min tårta, tända ljus och paketen
 för att 10 minuter senare väcka Fredrik så han fick komma upp och fika innan han skulle iväg på jobbet. Han åkte runt 20 över 5.
Så då tog jag Findus under armen och gick tillbaka till sängen en stund.

Runt kvart i 3 kom F. och plockade upp mig så vi for några ärenden på byn sen hem & laga mat.
Samtidigt som jag gjorde lite av maten så dammsög Fredrik. Sitter nu i köket & smälter maten.
Blev kyckling á la Celina idag ;)  Kyckling röran som hon lärde mig göra.. mycket gott.

Sen har Findus kommit på en sak, hon har en randig boll i massa olika färger och den hämtar hon med munnen så kommer hon och lämnar den hos den hon vill ska kasta den åt henne.. precis som apport, haha! Sötpruppan...
och när man kastat den, så kommer hon tillbaka med den i munnen igen.. lyckades få ett kort idag, slänger in lite bilder senare framöver. (vet inte vart jag lagt kabeln för överföring)...


Over and out / Mia.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback