att man kan längta så mycket?

Sitter fortfarande hemma, tänkte ju gå ut & gå ja.. Men efter jag kämpat med att knyta skorna i 5 minuter utan resultat så gav jag faktiskt upp.. Kanske kan gå sen då någon kan hjälpa mig med att knyta skorna, haha! - lite nöörd man känner sig.  Håller på & tvättar för fullt nu och Findus röjjer fan här inne i vardagsrummet, nyss hade hon en hel hög med leksaker och nu ser jag knappt en och mattan ligger i en stoor hög, mitt på golvet. Men det göör inget, hon får leka min lilla juvel :) Hon är ju så gulliså..

Ikväll hoppas jag att vi blir klar i gamla lägenheten, det är bara toaletten kvar nu.
Märkte igår att det är stopp i duschen, så allt vatten ligger kvar och rinner inte ner i avloppet.
är det inte typiskt? Fredrik skulle ta med sig nått när han kom ner senare som vi kan använda för att försöka få till de..
Sen är det klar, äntligen!

Sen ska vi ta en tripp till IKEA framöver, vi är konstigt nog överens om saker vi ska köpa *kors i taket*
Dock lite oense över tv-bänk, men det är ju ingen "big deal" direkt..
Jag längtar tills jag får nån slags ordning här ;-)


Nääe, nu ska jag hänga tvätt...igen!


Kommentarer
Sandra

Hej!Va ingen rolig läsning om din rygg,lyfte du illa dej eller hände det ngt?Ang soffan så håller jag me dej om att skinnsoffor e överlägsna när det handlar om katthår!Skit i vad alla andra tycker vettja!;) Krya på dej!



Blogg: http://vastanalantbruk.blogg.se/
2009-02-10 @ 16:55:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback