patetiskt.

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHA.... har ni sett den nya ICA reklamen?
När han gör en videoblogg om matvarorna? hahaha, jag skulle aldrig i hela mitt liv videoblogga.
Han gör det så jävla bra, för det är precis så det går till. ganska pinsamt/patetiskt om man frågar mig.

Hur som helst, i morgon kommer "släkten" från Sthlm... min fina Emma nummer 2 med familj..hurra!
Det var såå länge sen sist, nästan 2 år sen. Jag längtar....

Jag har precis diskat, plockat undan & sitter nu här, jag är så satans trött.
Jag har så mycket saker så det är inte sant, men det kan vara bra att ha...nåndag! ;)

Jag vill ha dom fina skorna jag har sett...men det får väl vänta det med.


Kommentarer
Helena

Ni är så välkomna så! Hör av er innan bara så vi är hemma!



Blogg: http://helenashopkok.blogspot.com
2009-12-29 @ 10:15:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback