hej allihopa!

det händer mycket nu innan jul, det ska handlas hit & det ska handlas dit.. har även jobbat ett par dagar! :)
igår for jag & M till Strömsund & Dollar Store...yeah! ;) kom hem med 2 full påsar, roligt roligt!
dock är min dator lite trasig, eller ja. laddaren. köpte en ny laddare också, men endast efter 10 min laddning, smälte även den laddaren sönder.. dags att laga datorn kanske?

Jag hoppas jag får med mig syster till egypten, för fy va kul vi skulle ha då =D
hoppas, hoppas, hoppas! <3
Om det blir så, så åker vi nog i april/maj..
allt beror på hur det ser ut med jobb & stämplingen framöver.


Annars knallar livet på i sin vanliga ordning ungefär, jag trivs väl med de med.
även om jag har massa planer som hela tiden krachar.. jag blir lite leds.

 


Kommentarer
Elin

trodde vi skulle åka?



2009-12-08 @ 19:22:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback