härligt.

Idag vaknade jag av solen, underbart! Alldeles strax ska jag ta och fixa mitt hem lite, för vi får besök idag :)..Idag kommer pappa hem också, så då ska vi dit & "fira" lillajulafton, trevligt.
Det känns som om jag har mycket att göra, även fast jag inte behöver göra särskilt mycket egentligen.
I veckan börjar jag befinna mig i skidspåret som går här bakom knuten, spännande. Ska även få med mig min fina granne, för nu jäklar :)

föresten, i måndags va vi inne i stan tillsammans med E. och vet ni vad hon hittade åt mig? jo..ungefär jordens skönaste "sport bh"... den BOR jag i just nu, så jävla skönt att inte ha hårda byglar och så.. jag älskar denna + att jag verkligen känenr mig sugen på att sporta..haha! men nu ska det ju bli ändring på nu..eller hur M? ;)

 

Nääe, nu ska jag plocka fram lite kakor ;-)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback