dåligt självförtroende?

- svar: JA!

Men nu är jag leds, jag är leds på att behöva skämmas, hålla inne med vissa saker för att jag inte vågar.
Förut älskade jag att va ute bland folk, men nu skäms jag! jag vill nästan be om ursäkt för att jag finns.
tyvärr så är det så, men jag lovar er. om jag sitter här om ett år och säger lika dant..
Ska de första 10 som kommenterar få 1000:- var. PROMISE! Nästa år vill jag bara skriva hur glad jag är och hur mycket jag älskar mig själv, ja.. jag skulle faktisk vilja trivas att heta Maria Lindén för en gångs skull, det va länge sen nu.. Vi får se, vi hoppas på det bästa. Skiter de sig, så kom ihåg att kommentera den 22 december 2010 ;)

Iallafall, ska slå in paket nu. sen krypa ner till filmen: flickan som lekte med elden. väntar bara på mitt sällskap!
Ibland är det otroligt skönt, att få krypa ner tillsammans med nån, speciellt nu när det är kallt & snöigt... mys!
Har även renbäddat min säng idag, så då blir det extra skönt att krypa ner.



Mamma sa: you're strong enough


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback