what a day.

Idag for mamma & ulle (en kompis till mamma) hem, men eftersom att jag inte kan jobba i morgon med min arm så kom jag på att Sebastian kunde stanna här ett par dagar, iallafall tills på torsdag då jag ska ner till Sthlm.. Så de for och Sebastian är kvar, vilket är jättemysigt. Hoppas på en läkartid i morgon för min arm, men faktiskt så känns armen bättre men inte ryggen.. =/ det har varit kul att ha mamma här, jag är så glad att hon varit här såå mycket nu på slutet. Jag hoppas vi ska kunna ses oftare nu när jag flyttar till mindre & kanske får råd att åka ner oftare..

Jag har precis slängt sebastian i badet, efter han varit nere och badat lite i älven..
Jag undrar hur det går där inne, jag hör lite sång, skratt och massa plaskande imellanåt..- min lycka.
Så under nästan 4a dagar, får jag ha mina 2 killar HELT för mig själv... åh, me like.


P; hoppas du löser det vi pratat om.....det måste gå!



Allt ifrån oss på Gulldalsvägen 33^^.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback