tror hon på fullaste allvar...

att jag tänker släppa in henne? inte en jävla chans. Findus sitter utanför fönstret med en jävla fågel i munnen och tror att jag vill öppna, lillkissongen sitter på fönsterbrädan inne & är helt exalterad över den där halvdöda äckliga fågeln som hennes mamma stolt visar upp.. urk!

fast, naturen är ju så. men hittils har findus bara kommit ropandes med pizzabitar, en tom skinkpåse och ett kycklingfilé som hon hittade ute (vet dock INTE vart)..så hon har varit rätt så lat om jag säger så.. En snabbmats mamma kanske ;)

Idag kom min telefon, pappa ska hämta ut den sen när han slutat.
Det är samma telefon som jag beställde sist, men när jag ångrade mitt köp pga att de gång på gång sa att den låg i en bil på väg upp till Östersund och när man kommer in på butiken så säger de att telefonen är restad..alltså att den inte finns i lager och den fanns tydligen inte hos sony ericsson heller..nähä, fint . Sista gången pappa ringde så sa de att de fått in telefonen i Östersund, men att den var trasig så det skickade tillbaka den men onoff i Östersund säger att det inte fått in nån..den 22/7 skulle leveransen komma till affären, den 1/8 va jag där då de sa att det inte fanns..så jag sket i det!
Och nu i veckan som va ringde pappa till onoff ang. deras tv och då tog han upp det där med telefon, och det fanns på lager så han skulle skicka en på en gång & idag har jag den... =) Jag tycker de är sura & bittra på onoff i stan, iallafall den killen jag fick prata med ett tag.. för jag sa vad de hade sagt till oss via onoff kundservice, och då påpekade han att vi borde ha ringt till butiken på en gång.. har ni någongång provat ringa till onoff i Östersund? Inte.. nähä, men de 10 ggr jag har ringt under en veckas tid har de låtit ungefär såhär: vi har inte tid att svara, så ring på bla bla bla.. och det har jag gjort? sen har de mage & fräsa till en kund som gjort PRECIS som de säger på deras jävla telefonsvarare...IDIOTER!





Iallafall så hoppas jag att den är bra... :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback