now it's only me

ja, det känns ungefär så. jag som inte brukar hålla igång så mycket men nu så har jag varit vaken till 6 på morgonen hela helgen & sovit till 12, jag kommer nog sova på hela bussresan hem i morgon, sköönt :)
jag tycker lixom att har man semester så har man, jag har lixom kopplat bort allt där hemma känns de som & det är såå jävla skönt. jag tycker verkligen om att ha semester =) men det ska jag nog inte säga, för rätt vare är så blir man utan jobb & då vill man jobba..fast, det är ju skillnad på semester & arbetslös iofs.. hursomhelst, jag älskar att vara här.
Jag ska försöka hinna förbi gravarna, både Micke, mormor & morfars... Föresten, den 14 augusti va det 21 år sen min älskade tvillingbror återvände till himlen - jag saknar dig <3

Puss på er^^.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback