jag måste börja våga...

vet ni vad jag önskar allra allra mest ibland? jo, att jag skulle våga... Att jag skulle våga säga precis vad jag tycker i vissa situationeroch att jag skulle våga stå på mig istället för att tryckas ner, varför vågar jag inte för? ibland låter jag hellre folk tro massa saker än att jag ställer  mig upp och säger sanningen..  för att jag inte orkar strida! och det värsta som finns är när folk sprider sitt skitsnack & man själv så jävla väl vet, att det inte stämmer. men vem lyssnar på den enskilde individen en sån gång, när resten av byn pratar?

Det finns ett exempel som sårar mig som mest, jag vet sanningen medans han lyssnar på vad han tror och vad som sägs.. men det är MIG det handlar om, och jag vet!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback