en vänskap så stark..

jag kom på en idé idag, att göra en ny lunar & kolla en väns dagboks-inlägg =D
hittade massor, bla dessa texter;


till mia,
ibland så måste man släppa taget,
& försöka gå vidare.
de kan ta ett tag, men man klarar de!
jag finns alltid för dig!
ställer alltid upp!
tillsammans så kommer vi klara den här skiten!
älskar dig verkligen!


men de verkar inte spela nån roll va jag gör iaf.
har iaf min mia, älskar henne över allt annat.
utan henne, hade jag lämnat den här hålan för LÄNGE sen,
på ett eller annat sätt..
kom ihåg mia, att de är för din skull jag är kvar & kämpar igenom dag efter dag!


Mia, nu ha du lämnat mig :'(
Hur faan ska jag klara mig ENDA tills på SÖNDAG!..
What´a FUCK!..
Come Back To Me! :'(
Miss You!


saknar mia som faan.
kan inte vara utan dig, de gå faan inte.
vill kramas med dig ;)

Vill bara säga TACK till Mia!
För att du alltid finns där då jag behöver dig!
Vill alltid vara din vän..
Älskar dig så otroligt jävla mycke!
Går inte att beskriva!!
Tack! (L)

va glad jag är nu.
Mia kommer hem <3
Älskar dig!


Ha nyss badat :)
I mitt badkar.
Skit mysigt..
& i morse vaknade jag klockan 9!
Haha. Lite dampigt men endå ;).
Då fick jag öppna ett paket.
& de va EN NY MOBIL!!
LITE GLAD MAN VART DÅ! :D
Haha..
Va bra de känns nu!!
Fast saknar MIA!.
:'(


En annan sak, jag fattar inte va de är som händer nu?!
Allt bli bara fel.
Nu äre bara att vänta tills jag kommer förlora Mia oxå..

JÄVLA SKIT!

Sen har jag skrivit detta till svar;
inte en chans
Jag är inte som DOM!
Jag har lovat & vaar din vän föralltid..
& det kommer jag hålla,o det vet du!!
dom förstår bara INTE vad dom lämnar!!
men det gör jag! det underbaraste som finns på denna jord!
Älskar dig!! DIN,BARA DIN Mia!

-Mia är mitt allt. Kan inte leva utan henne-


vet ni hur många tårar jag fäller nu, en vänskap som varit så stark som idag nästintill känns obetydelsefull, det är hemskt. vi kunde inte ens vara ifrån varandra 1 dag förut, men idag..kan det gå veckor. DET GÖR ONT I MIG :'(


Kommentarer
Paulin

Till chokladmuffinsen använde jag en muffinsplåt från ikea, så de blev så där höga, men den var inget bra alls, utan de bara fastnade fast det var teflon. Fick bara ut några riktigt höga. Så sen använde jag en vanlig muffinsplåt som jag satte muffinsformar i för att få lite stadga, så de inte brer ut sig så mycket..:)



Blogg: http://pauerlajn.blogg.se/
2009-08-12 @ 17:05:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback