en skogspromenad.

Då har man duschat efter en skogspromenad, eller.. ser nu att jag varit hemma ca en timme =) men ändå...
Det var jobbigt, eftersom att Fredrik ska gå på så jobbiga vägar (alltid bara rätt uppför) men det är skönt nu, förbannat skönt. Iallafall, i morgon kommer mamma hit och jag är såå glad och jag tror jag ska följa med mamma ner en vecka sen..när jag ändå har "semester"....Så jag får se nått annat än Ragunda en stund.

Skulle ha varit förbi Jenny & hennes familj också, men det hinns aldrig... förlåt, jag skäms..
Jag SKA, jag lovar! :)


Nu ska jag & F. spela buzz...hejdå!

Kommentarer
Magda

Fick med mig Linus ut runt eljuspåret igår kväll, as skönt. Var igenväxt och hemskt så det tog 30 min att gå även fast vi pinnade på riktigt fort:P. Ska du med på en runda ikväll?:)



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2009-08-04 @ 09:49:08
Jenny

Men vännen! Inte ska du skämmas för det heller, jag har ju bara något härligt kul att se fram emot! :D

Have fun i Stockholmo nu!

Kram!



2009-08-09 @ 09:43:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback