undra

vad man ska göra på sista april då :( ?

Just nu har jag kört igång både en disk & en tvättmaskin, härligt.
idag blev det latmat, pizza. dock inte för min duktiga del, utan jag tog faktiskt en sallad idag <3
Jag var även ute i det fina vädret & gick i morse, lånade E's lilla vovve också.
Jag börjar bli beroende av promenader nu, hejjahejja!

jag hoppas jag får följa med mamma & hennes jobb på Ålands båten den 15:onde maj,
då äntligen får jag festa med Malin & Ulrica (och ja, givetvis med dig med mamma) igen...
PETRA, jag vet att du är sugen som fasen på att haka på, come one honey ? ;-)

Nu säger jag väl godnatt, för nu ska vi se film...

Puss ifrån mig

Kommentarer
Petra

Jag hakar nog på, på en tur med the gang! Det känns så nu iallafall! På sista april blir det alkohol som tusan!



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-04-25 @ 10:08:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback