så lycklig.

Vet ni? jag skulle kunna ta hand om min lillasyster i resten av mitt liv, jag älskar att ha henne här.
Hon är jordens mysigaste och härligaste tjej, kärleken är enorm. Min älskade lillasyster, du gör mitt liv såå mycket bättre. Jag ser framemot allt bra vi kommer att genomgå tillsammans, I love you until the end.

Min dag på jobbet var lång, började 7 i morse och var hemma kvart i 9e nu ikväll.. Så kan det gå! =)
Tog även på mig att jobba lördag; 7-12. Eftersom att jag missat några dagar när jag varit sjuk så passade det mig ypperligt att ta en extra tur.. : ) På lördag hoppas jag att det blir nått roligt, kanske lite dricka? vore trevligt...

Sitter och funderar lite, jag tycker det är dags för en förändring nu.. detta håller inte!
Frågan är bara den om jag är stark nog att klara av att stå emot det som eventuellt kan hända?
I nu läget......nej, jag tror inte det. Men jag kan ha fel..


Godnatt!

Kommentarer
Melinda

Vad gör din syster om dagarna när du jobbar ?



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-04-17 @ 13:30:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback